بهانه ای برای نوشتن
بهانه ای برای نوشتن

بهانه ای برای نوشتن

سالگرد حس عشق...

دوستت ندارم و دوستت دارم!کارت عروسی  

این را بدان که من دوستت ندارم و دوستت دارم
چرا که زندگانی را دو چهره است،
کلام، بالی ست از سکوت،
و آتش را نیمه ای ست از سرما.

 

دوستت دارم برای آنکه دوست داشتنت را آغاز کنم،
تا بی کرانگی را از سر گیرم،
و هرگز از دوست داشتنت باز نایستم
چنین است که من هنوز دوستت نمی دارم.

 

دوستت دارم و دوستت ندارم 

آن چنان که گویی
کلیدهای نیک بختی و سرنوشتی نامعلوم،
در دست های من باشد.

 

برای آنکه دوستت بدارم، عشقم را دو زندگانی هست،
چنین است که دوستت دارم در آن دم که دوستت ندارم
ودوستت دارم به آن هنگام که دوستت دارم.

پابلو نرودا  

  

 

از تو تا من فاصله چند سالی می شد 

 بهمن، مرا با تو، تو را با من، در یک کلام آمیخت 

و فاصله در من و تو گم شد 

تا ما راه درازی نیست!

 ... انگار همه تو 

                  همه من 

                        در این بهمن خلاصه می شود! 

 

 بهمن ات مبارک!

 

پینوشت: !It‘s a strange story

نظرات 5 + ارسال نظر
روابـــط عمومی جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 05:31 ب.ظ http://sunday.blogfa.com

با سلام و عرض ادب

از سلسله جلسات نقد وبلاگها

این هفته به نقد وبلاگ حاج حمید (http://hajhamid.com) خواهیم پرداخت.

لذا بدینوسیله از جنابعالی دعوت می گردد که در جلسه نقد وبلاگ مذکور که با حضور مدیر آن وبلاگ برگزار می گردد حضور به هم رسانید.

رجاء واثق داریم حضور و نظرات شما علاوه بر گرمی جلسه در غنا و ارتقاء سطح کیفی این قبیل جلسات خواهد افزود.

پیشاپیش از بذل توجه و حضور صمیمی شما تشکر و قدردانی می گردد.

وعده دیدار:

یکشنبه 27/11/1387 ساعت 17 الی 19

خیابان سید جمال الدین اسد آبادی ( یوسف آباد ) - خیابان 19 - بوستان شفق - فرهنگسرای دانشجو – سرای کتاب

با تشکر و احترام - روابـــط عمومی


مهر و ماه جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 05:45 ب.ظ http://thenobodies.blogsky.com/



آمده موسم فتح عشاق
شعله سر زد افق، نور احساس
در دل بهمن ِگرم ِ 6 سال
لاله سر زد، ز حس عزیزان
لاله‌ها قامت سرخ عشقند
سرنوشت تو با "حس" نوشتند
چشم ِ پاکت ای جان به لب را (*)
از ازل با محبت سرشتند
بهمن ناب¬تان جاویدان
تا ابد زنده بادا عشاق
بهمن ناب¬تان جاویدان
تا ابد زنده یاد عشاق

(*) منظور چشمان سبز و قهوه¬ای است: Waiting to see your green and brown eyes every morning

ایول احساسات دوستان!
شگفت زده گشتیم!

ابوالفضل شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 07:15 ب.ظ

انشاء ا... سال های سال در کنار هم و با هم سالم و سالم و سالم باشید و از دنیا بهرمند شوید.

پرولزقاصدک پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:48 ق.ظ http://www.parvazegasedak.blogfa.com

سلام شیما جان
باتاخیر خوندمش ولی حرفات هنوزهم تازه است . تازه ی تازه

نسیبه چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:30 ب.ظ http://sib85.blogfa.com/

سلام عزیزم
امیدوارم تا همیشه در کنار هم شاد زندگی کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد